Sipariş Takibini Nasıl Yapabilirim?

Hifree.com.tr üyesiyseniz; giriş yaptıktan sonra "Hesabım" bölümündeki "Siparişlerim" sekmesine tıklayarak siparişinizin son durumunu ve detaylarını görebilirsiniz. Üye değilseniz; vermiş olduğunuz e-posta adresine gelen linke tıklayarak siparişinizin son durumunu görebilirsiniz.

Ürün İadesini Nasıl Yapabilirim?

Hifree.com.tr’den aldığınız ürününüzün kutusu açılmamış olduğu takdirde 14 gün içerisinde iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Ödeme Seçenekleri Nelerdir?

Hifree.com.tr’den yaptığınız alışverişlerde kredi kartı ve taksit imkanı sunulmaktadır.

Ürünü Hifree.com.tr’den Sipariş Verip Mağazadan Teslim Alabilir Miyim?

Hifree.com.tr’den aldığınız bir ürünü sadece kargo yolu ile teslim alabilirsiniz.

Ürünüm Arızalandı Ne Yapmalıyım?

Hifree.com.tr’den aldığınız ve kullanmakta olduğunuz bir ürün arızalandığında ürününüzü faturası, aksesuarları ve garanti belgesi ile birlikte yetkili servisimize teslim edebilir veya yetkili servis canlı destek hattımıza yazarak online destek alabilirsiniz.

Siparişimi Hangi Kargo Firmaları Getirecek?

Hifree.com.tr’den verdiğiniz siparişleriniz, Yurtiçi Kargo tarafından teslim edilmektedir.

Ürünün Stok Durumunu Nasıl Öğrenebilirim?

Hifree.com.tr’den yapacağınız alışverişlerde, almak istediğiniz ürünün sayfasını açarak stok durumunu öğrenebilirsiniz.

Siparişim Ne Zaman Kargoya Verilir?

Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüz stokta mevcutsa siparişiniz hazırlanır, faturası düzenlenir ve kargo firmasına teslim edilir.

Neden Üye Olmalıyım? Üye Olmanın Avantajları Nelerdir?

Hifree.com.tr’ye üye olmanız, siparişlerinizin takibini kolaylıkla yapmanızı sağlar. Kayıtlı adres bilgileriniz, her alışverişte geçerli olup bilgilerinizi tekrar girmenize gerek kalmaz.

Hifree.com.tr’den Aldığım Ürünlerin Garantisi Var Mı?

Hifree.com.tr’den alacağınız her ürünün 2 yıl geçerli yasal garantisi vardır. Garanti belgenizi, satın aldığınız ürünün kutusunda bulabilirsiniz.